Blog > Komentarze do wpisu

Figleaves Lace High Apex Padded Bra - 32G PL/ENG

Figleaves wypuscil na rynek modele biustonoszy sygnowane wlasna marka. Na metce mozna znalezc Just Peachy, nazwe marki, ktora byla dostepna w sklepie wczesniej.Niestety nie dotarlam do informacji, kto szyje dla Figleaves. Ale szyje calkiem, calkiem...

Figleaves has launched some branded bras on the market. You can find Just Peachy, the brand name that was available in the store earlier. Unfortunately, I did not get to know who is sewing for Figleaves. And the sew is quite good.

FG00

FG10
Bohaterka dzisiejszej notki jest Figleaves Lace High Apex Padded Bra. (Przyznaje, ze dla mnie biustonosz POWIENIEN miec imie / nazwe a nie 'to', co tu widzicie) Rozmiar 32G, czyli standardowo. Po wyjeciu z podelka zapiszczalam z radosci, bo dla mnie biustonosz prezentuje sie naprawde dobrze. Wykonanie jest staranne. Koronka jest przyszyta rowno. Urzekla mnie rowniez kolorystyka - podobaja mi sie takie dosc niestandardowe polaczenia kolorow jakim jest niebieski z zielonym. 

The hero of today's note is Figleaves Lace High Apex Padded Bra, (I must admit that for me bras REALLY need to have a sound name / and not like this ‘name’) Size 32G, standard one. After opening the box I squealed for joy, because for me the bra looked really well. Manufacturing is good. The lace is sewn in the same way. I was also enchanted by the colouring - I like such quite custom colour combinations like blue with green.

FG01


Obwod jest scisly. Po calym dniu czuje sie troche niekomfortowo i chetnie go sciagam. Byc moze jest to spowodowane tym, ze pasek obwodu jest dosc waski. Material jest dobry jakosciowo (znajdziemy tutaj dwie wartswy), pracuje na ciele. Chyba po prostu nie wpasowalam sie do konca w obwodowa rozmiarowke, bo 75 bylaby juz za luzna. Dolna czesc obwodu wykonczona jest ozdobna gumka. Moze sie ona wywijac, nie jest jednak wyczuwalna.

The band is tight. After all day, I can feel a bit uncomfortable and be happy to take it off. Perhaps this is due to the fact that the band is quite narrow. Fabrics are of good quality (we find two layers here), work well on the body. I guess I just did not fit in the band sizing because 75 would be too loose. The lower part of the band is decorated with a decorative gum. It may flip out from time to time, but it is not perceptible.

FG03

FG04


Miseczki sa usztywniane, standardowej wielkosci. Mamy tu jedno pionowe ciecie. Sympatyczna, otwarta konstrukcja ladnie eksponuje biust. Zielone miseczki obszyte sa niebieskim materialem w kropeczki. A zewnetrzna czesc obszyta jest za pomoca koronki. Koronka jest elastyczna, bardzo przyjemna w dotyku. Troche mi sie kojarzy z koronka od Audelle Fiore.

Cups are padded, true to size. There is one vertical cut. The nice open construction is very good for uncovering just about perfect amount of breast. The green cups are covered with blue material in dots. And the outer part is sewn with a lace. The lace is elastic, very pleasant to the touch. I feel this lace is similar to the one of Audelle Fiore.

FG05

FG06

FG07


Fiszbiny sa porzadne, sztywne - standardowe. Dzieki temu biust jest trzymany w ryzach i nie ucieka z misek w trakcie dnia. Mostek jest sredni - ani szeroki, ani waski. Wysokosciowo tez przecietny. 

Wires are fine, rigid - standard. Thanks to that the breast is held in check and does not run out of cups during the day. The bridge is medium - neither wide nor narrow. The height is also standard.

FG08


Ramiaczka sa waskie, regulowane na calej dlugosci. Sa ok, ale nie obrazilabym sie jakby byly nieco szersze. Do calosci jakos mi nie pasuja wizualnie.

The straps are narrow, adjustable all length. They are ok, but I would not complain if they were a bit wider. For me they just do not suite the overall design well.

FG09


Biustonosz ksztaltuje bardzo dobrze. Daje ladny zaokraglony profil. Biust jest zebrany, ale nie mega wyeksponowany. 

The bra shapes very well. Gives a nice rounded profile. Breast is collected, but not overly exposed.

FG11

FG12

FG13
Podsumowujac: Sympatyczna propozycja za przyzwoita cene (ten fason jest bardzo czesto na wyprzedazy lub w obnizonej cenie w roznych kolorach). Jedyne zastrzenia mam do obwodu, ktory moglby sie o te 2 cm bardziej rozciagac. Jestem bardzo ciekawa czy wersja miekka tez tak dobrze moze sie sprawdzic. 

In conclusion: a nice suggestion for a decent price (this fashion is very often for sale or at discounted prices in different colours). The only doubts I have are about the band, which for me should be stretched by about 2 cm more. I am very curious whether the soft version will also work as good.

środa, 26 lipca 2017, nathd

Polecane wpisy

  • Curvy Kate Bardot 32G Pl/ENG

    Jak wiecie mgielkowe modele naleza do moich ulubionych. Curvy Kate nalezy do jednych z moich ulubionych marek. Nie zdziwi wiec was, ze Bardot od Curvy Kate znaj

  • Freya Pandora longline 32FF PL/ENG

    Longline na przestrzeni lat zyskaly sobie wiele oddanych uzytkowniczek, jak i zapewne staly sie obiektem wdychan przez kolejna czesc pan, ktore z jakiegos powod

  • Freya Jungle Fever 32G PL/ENG

    Freya jest marka, ktora posiada w swojej ofercie zawsze wybor wsrod modeli tzw. 'mgielkowych'. Jestem absolutna fanka wlasnie takich przezroczystych modeli, zwl

Komentarze
2017/07/27 04:06:50
Miałam go w koszyku, potem nie miałam, potem znowu miałam i jednak ostatecznie nie zamówiłam. Potem na kilka dni usunięto go ze strony, co mnie bardzo zasmuciło i byłam na siebie naprawdę zła, bo myślałam, że już nie będzie dostępny, ale teraz wrócił i na pewno go zapakuję do następnego zamówienia, a jeszcze mnie dodatkowo zachęciłaś.
Ja się cieszę, że obwody w Figleaves są na takim poziomie ścisłości, bo 30 to najmniejszy rozmiar i często jest tak w innych markach, że ta 30 jest jednak trochę za luźna, a już nie można wziąć mniejszego rozmiaru, bo go po prostu nie ma. Wiele osób poleca zawyżyć sobie rozmiar, nie wiem, czy ja według nich normalnie nosiłabym 28, czy one mają taką małą tolerancję, w każdym razie mam dwie sztuki ich staników i oba są obwodowo idealne, ale ostatnio zdarzyła mi się sytuacja, że nie dało rady zapiąć mojej mamy w jej standardowe 32 (dopiero cała przedłużka pozwoliła założyć stanik), więc coś jest na rzeczy.
-
2017/07/29 02:46:34
Wybor obwodu jest zalezny od bardzo wielu czynnikow - od wartosci w centymetrach, poprzez nasz uklad kostny, tkanke tluszczowa jak i odczucia :)
Mam od Figleaves tez Lulu Tout - obwod kojarze ze tez byl scisly, ale mniej jak obecny model.
Mam nadzieje ze LHAPB (skrot) ci podpasuje :)