Blog > Komentarze do wpisu

Buduarowe zaproszenie - Scantilly Invitation 32G

Marka Scantilly ma we mnie wiernego fana, toteż w mojej kolekcji nie moglo zabraknac modelu Invitation. Jest nieco kontrowersyjny, gdyż na wielu zdjęciach biustonosz jest dobrany co najmniej srednio. 

300


Invitation, z tego co sie orientuje, występuje w 2 wersjach kolorystycznych - różowej i granatowej. Ja nabylam ta pierwsza, mam sentyment, do czarno-rozowego połączenia. Rozmiar (moj ulubiony, nie bede ukrywac) 32G.

302
Biustonosz po wyjęciu z opakowania prezentuje się elegancko i... ciekawie. Z początku przestraszyłam sie 'mala iloscia miseczki'. W moim rozmiarze jestem przyzwyczajona, że usztywniana miseczka musi zajmować pewna przestrzeń. A tutaj jakoś tak jej mało...  Po odpowiednim założeniu mozemy uzyskac efekt zarówno dobrej miseczki, jak i bardzo kuszącego dekoltu (wrecz za małej miski). Wiec jakie sa te miseczki? Szczerze mówiąc sama nie wiem... Wydaje mi sie, ze sa ciut mniejsze niż standard, ale moze to wynikacz tego, że jest to prawdziwe 'pol miseczki', a nie tylko 'udawany' half cup :) Miseczki biustonosza są pieknie wykonczone czarna koronka, zaś ich spodnia część to różowa satyna.

303

Miseczki maja dwa pionowe cięcia - jedna z lepszych opcji.

307

Obwod jest ścisły, bardzo typowy dla Scantillowych biustonoszy. 

306

Ciekawym rozwiązaniem jest wysoki mostek przy takiej konstrukcji - dzięki czemu piersi mają być rozdzielone. Mi to bardzo przypadło do gustu, ale od razu uprzedzam, ze w tej części powyzej miseczek - jest to tylko materiał - nie ma fiszbin.

304
Ramiaczka sa dosc proste, mają możliwość pełnej regulacji.

305
Biustonosz ma charakter zdecydowanie buduarowy. Niestety w moim przypadku w zasadzie tylko do takich celów może być użytkowany. Bardzo niskie zabudowanie jest seksowne, natomiast nie sprawdza mi się w codziennym użytkowaniu. Moje piersi nie są zbite (wg mnie właśnie do takich piersi jest skierowany ten model, niezależnie od rozmiaru) i chetnie zerkają co sie dzieje powyżej miseczki. Tego się jednak spodziewałam, choc nie ukrywam, ze cieszylabym sie nie mając racji.

Ponizej zdjecia z dwoma mozliwymi efektami :D

inv1

d1

in2

d3

in3

d2

Zakupu oczywiście nie zaluje, ale raczej nie zaopatrzę się w bliźniacze modele pomimo tego, ze mi sie podobaja.

piątek, 05 maja 2017, nathd

Polecane wpisy

  • Audelle Lilly pale green 32FF

    Rozwój marki Audelle śledzę od samego początku jej pojawiania się w Polsce (pierwszy sklep, który wprowadził na rynek mniej znane marki - Onlyher). Co jakiś cza

  • Scantilly Vamp black 32FF

    Marki Scantilly nie muszą wam przedstawiać. Jak wiecie mój biust dogaduje się z nią zazwyczaj idealnie. W okresie przedświątecznym trafiła mi się okazja zakupić

  • Curvy Kate Bardot 32G Pl/ENG

    Jak wiecie mgielkowe modele naleza do moich ulubionych. Curvy Kate nalezy do jednych z moich ulubionych marek. Nie zdziwi wiec was, ze Bardot od Curvy Kate znaj